فیلتر های شنی و پمپ های تصفیه اطلس پول

فیلتر شنی (استخر)

قبل از معرفی فیلتر شنی باید بگوییم که فیلترهای شنی یک گزینه محبوب برای تمیز نگه داشتن استخرها هستند. این فیلترها از ماسه طبیعی به عنوان فیلترکننده استفاده می‌کنند و زباله‌ها را هنگام عبور از بین می‌برند تا فقط آب تمیز به استخر پمپ شود. از آنجایی که فیلترهای شنی فاقد کاغذ یا قطعات فیبر مانند هستند مسدود یا پاره نمی‌شوند، از این رو اغلب می‌توانند سال‌ها کار کنند و تنها لازم است آنها را در شرایط مناسب نگهداری کنید.

 اگر به دنبال یک فیلتر برای تصفیه آب استخر هستید، در ادامه به معرفی فیلتر شنی می‌پردازیم. وقت بگذارید و مزایای فیلترهای شنی را در نظر بگیرید تا ببینید آیا این فیلتر برای استخر شما مناسب است یا خیر.

 

فیلتر تصفیه استخر | فیلتر شنی اطلس پول

از جمله مهمترین محصولات ارائه شده توسط پول اکسین ، فیلتر شنی اطلس پول می باشد. این محصول ساخت شرکت اطلس پول ترکیه است. فیلتر شنی استخر از جمله تجهیزاتی است که در بخش تصفیه ی آب استخرها و مجموعه های آبی کاربرد دارد. بطور کلی تصفیه ی آب شامل سه مرحله ی تصفیه فیزیکی ، تصفیه میکروبی و تصفیه شیمیایی می باشد. کار تصفیه فیزیکی ، که بخش بسیار مهمی در روند تصفیه ی آب محسوب می گردد را فیلترهای شنی انجام می دهند.

 

انواع فیلتر تصفیه آب استخر

فیلتر شنی استخر از لحاظ نوع جنس ، به دو دسته بندی کلی فلزی و غیرفلزی تقسیم می شوند. فیلترهای شنی فلزی نیز دارای دو نوع فیلترهای شنی گالوانیزه و استیل می باشند. فیلترهای شنی فلزی به دلیل مشکلاتی که در زمینه ی رسوب گیری و زنگ زدگی دارند ، تقریباً منسوخ شده محسوب می شوند؛ بخصوص فیلترهای گالوانیزه. (فیلترهای استیل به دلیل تحمل فشار بالا ، در مواردی که مسئله ی فشار مطرح است ، هنوز هم کاربرد دارند.)

فیلترهای شنی غیرفلزی هم که به فیلترهای پلاستیکی معروف اند ، خود دارای سه دسته بندی می باشند؛ فیلتر شنی فایبرگلاس ، فیلتر شنی پلی پروپیلن (PP) و فیلترشنی پلی اتیلن (PE)