فیلتر های شنی و پمپ های تصفیه ایمکس

فیلتر های شنی

فیلتر شنی (استخر)

قبل از معرفی فیلتر شنی باید بگوییم که فیلترهای شنی یک گزینه محبوب برای تمیز نگه داشتن استخرها هستند. این فیلترها از ماسه طبیعی به عنوان فیلترکننده استفاده می‌کنند و زباله‌ها را هنگام عبور از بین می‌برند تا فقط آب تمیز به استخر پمپ شود. از آنجایی که فیلترهای شنی فاقد کاغذ یا قطعات فیبر مانند هستند مسدود یا پاره نمی‌شوند، از این رو اغلب می‌توانند سال‌ها کار کنند و تنها لازم است آنها را در شرایط مناسب نگهداری کنید.

 اگر به دنبال یک فیلتر برای تصفیه آب استخر هستید، در ادامه به معرفی فیلتر شنی می‌پردازیم. وقت بگذارید و مزایای فیلترهای شنی را در نظر بگیرید تا ببینید آیا این فیلتر برای استخر شما مناسب است یا خیر.

 

برند ایمکس را می توان از برترین تولیدکنندگان فیلتر شنی و پمپ های تصفیه دانست!

برند ایمکس را می توان از برترین تولیدکنندگان فیلتر شنی و پمپ های تصفیه دانست. این برند استرالیایی قابل استفاده در سیستم های تصفیه استخرهای عمومی استخرهای خانگی دانست. در فیلتر شنی و پمپ تصفیه استخرایمکس ، نسبت میزان عبور آب به سطح سیلیس و شن بالاست.

 این امر بدین معناست که این فیلترهای شنی دبی بیشتری با توجه به ابعاد کوچک خود دارند. فیلترهای شنی فایبرگلاس ایمکس نسبت به فیلترهای شنی فلزی میزان سیلیس و شن کمتری را در خود جای می دهد. به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای این محصول، کیفیت فیلتراسیون آب استخر حفظ می شود.

دمای مجاز در تمامی فیلتر شنی های ایمکس باید ۵۰ درجه سانتیگراد باشد. سیستم فیلتر شنی استخر ایمکس به افزایش دما حساس می باشد. به همین دلیل توصیه می شود در روی خطوط گرمایش از ترموستات و شیر برقی استفاده شود. در غیر این صورت افزایش ناگهانی دما موجب آسیب زدن به سیستم فیلتر شنی و کاهش عمر آن می شود.

باید درانتخاب نوع پمپ استخری نهایت دقت را به عمل آورید. پمپ های استخری فشار های مختلفی را اعمال می کنند. در صورت اعمال فشار بیشتر از ۵۰ Psi آسیب جدی و جبران ناپذیری به فیلتر شنی ایمکس وارد می شود. این فیلتر ها به دلیل جنس خاصی که دارند(فایبرگلاس) قابل تعمیر نیستند و در صورت بی دقتی و آسیب رساندن به فیلترهای شنی ایمکس قابل تعمیر نیستند.

فیلتر شنی تصفیه استخر ایمکس در سری های Pو MFSو MFVو NL تولید می شوند.